Twój wózek

Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jestesmy dumni z obslugi klienta i satysfakcji. Jesli wiec z jakiegos powodu nie jestes zadowolony ze swojego zamówienia, mozesz odeslac je z powrotem w celu uzyskania zwrotu pieniedzy lub wymiany, pod warunkiem, ze uplynie to 30 dni od daty wysylki (paczka zwrotna musi byc oznaczona jako taka), a towar nie zostal noszone, myte lub zmieniane w jakikolwiek sposób. Oryginalne koszty wysylki i obslugi nie podlegaja zwrotowi, a klient jest odpowiedzialny za wysylke zwrotna u wybranego przez siebie przewoznika. Zalecamy odeslanie przedmiotu (ów) z powrotem wraz z numerem ubezpieczenia i numerem sledzenia - w ten sposób jestes chroniony przed mozliwoscia zagubienia podczas wysylki i bedziesz wiedzial, czy Twoja paczka zostala odebrana przez nasz magazyn. Zwroty i wymiany zazwyczaj trwaja 7 dni roboczych po otrzymaniu. Pamietaj, ze zaksiegowanie zwrotu na koncie karty kredytowej moze potrwac dodatkowe 7 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomosc e-mail z potwierdzeniem. Kazdy przedmiot zwrócony bez oryginalnej metki lub pudelka na buty moze zostac obciazony oplata za uzupelnienie zapasów w wysokosci 1 USD.

WYMIANY

Z przyjemnoscia wymieniamy wszelkie towary, które nie sa noszone, myte, przerabiane lub ostatecznej sprzedazy na inny rozmiar lub nawet inny przedmiot, o ile jest to 30 dni od daty wysylki (zwracana paczka musi byc opatrzona stemplem pocztowym) . Klient jest odpowiedzialny za wysylke zwrotna, ale wszystkie elementy wymiany zostana odeslane z bezplatna wysylka na nasz koszt. W przypadku zamówien zlozonych z kuponem rabat mozna uznac za równomierna wymiane tego samego przedmiotu. Nowe kupony nie moga byc stosowane do zlecen wymiany. Jesli chcesz dokonac wymiany, zalecamy skontaktowanie sie z Dzialem Obslugi Klienta i odlozenie pierwszenstwa wybranych przedmiotów. W ten sposób produkty nie zostana wyprzedane, zanim nie dotrze do nas zwrot. Jesli chcesz zmienic wstrzymane pozycje, musisz ponownie sie z nami skontaktowac, poniewaz system automatycznie przetworzy wstrzymane pozycje, a nie informacje podane na odwrocie faktury.

USZKODZONE I NIEPRAWIDLOWE POZYCJE

Jesli znajdziesz przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub nieprawidlowy, skontaktuj sie z przedstawicielem obslugi klienta przed zwrotem produktu, abysmy mogli odpowiednio Ci pomóc. Uszkodzone elementy nalezy zglosic w ciagu 5 dni od dostawy. Zdjecia beda wymagane w przypadku kazdego zgloszenia uszkodzenia.

ODMOWIONE PAKIETY

Za odrzucone zamówienie zostanie naliczona oplata za oryginalna wysylke plus przesylka zwrotna potrzebna, aby paczka wrócila do naszego zakladu.